September 17, 2015

Lemon Top & White Skirt


It's still summer, and most importantly if feels like summer, too. So, I decided to wear this sunny top and celebrate great weather with this adorable outfit. As I told you before  there isn't a summer skirt as a white one. I bought this top few year ago and I rarely wear it, but for this kind of peace of clothing if you find the right match you got a winner. I chose this nude leather belt, white bag and gold sandals to go with it.

Još uvek je leto, i to ne samo kalendarski. Odlučila sam da nosim ovaj divan top boje sunca da proslavim ovo divno vreme. Kao što u nekom od ranijih postova rekoh, i kao što sigurno znate, nema bolje letnje suknje od bele. Bela je klasika. Ovaj top sam kupila pre dve - tri godine, ali ga veoma retko nosim. Za ovakav komad odeće bitno je da se dobro ukombinuje. Ako uspete u tome imate dobitnu kombinaciju. Ovaj izgled sam upotpunila kaišom u boji kože, belom torbom i zlatnim sandalama.














I was wearing:

Top: Happening
Skirt by Sladjana Milovanović
Belt: Zara
Bag: Carpisa 

No comments:

Post a Comment